Uluslararası (Yabancı) Öğrencilerin İkamet İzni Başvuruları
Uluslararası (Yabancı) Öğrencilerin İkamet izni başvuruları Üniversitemiz Uluslararası Öğrenci Ofisi tarafından alınacaktır. Online başvuru sırasında alınmış olan randevu gününe bakmaksızın, öğrenciler gerekli evraklarını eksiksiz bir şekilde Uluslararası Öğrenci Ofisine teslim etmeleri gerekmektedir. Eksik olan evraklar teslim alınmayacaktır.
* T.C. İstanbul Valiliği İl Göç Müdürlüğü tarafınca bilidirilen 4. Maddesinde bulunan hususa istinaden;
Lisans/Yüksek lisans veya Doktora programını bitiren öğrencilerinden Türkiye’de ikamet izni ile kalmak isteyenlerin mezuniyet tarihinden itibaren 10 gün içerisinde amaçlarına uygun ikamet iznine geçiş yapmaları gerekmektedir. Üniversitelerin mezun olacak öğrencileri ivedi şekilde Göç İdaresi Müdürlüğüne bildirebilmesi için öğrenciler Uluslararası Öğrenci Ofisine mezuniyet tarihlerini önceden bildirmeleri gerekmektedir.
Öğrenci ikametinde istenen evraklar için tıklayınız.
Online başvuru: https://e-ikamet.goc.gov.tr/
Öğrenci bilgi notu için tıklayınız.
Not : İkamet izni veya başka bir sorununuzla ilgili Uluslararası Öğrenci Ofisi’ne ulaşabilirsiniz.
Önemli Not : vizesi olan öğrenciler vize süresinin sonuna kadar, vizeden muaf olan öğrenciler ise üç ay içinde oturma izni almalıdır. bir ay içerisinde başvurusunu yapmayan öğrencinin vizesi göç idaresi müdürlüğü tarafından iptal edilecektir.